Wat als ik geen e-mails van jullie ontvang?
Wij sturen handmatig e-mails naar alle klanten. Ontvangt u niets? Dan is er waarschijnlijk een probleem met uw e-mailprovider. Controleer alstublieft direct uw spam- of ongewenste map.
Wij sturen een bevestigingsmail direct na aankoop, een mail dat uw bestelling wordt voorbereid, een verzendbevestiging met track & trace, tracking-updates en speciale berichten indien nodig.
Ontvangt u nog steeds geen e-mails? Schrijf ons dan met als onderwerp:
“Bevestigingsmail probleem – Dringend”
Volg uw bestelling hieronder 👇
📦 Wat als ik mijn tracking controleer en niets vind?
Dat betekent dat uw bestelling nog wordt voorbereid. Wees gerust, ons team controleert alles dubbel en verzendt soms iets later om de best mogelijke kwaliteit te garanderen.
🔍 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer en link. U kunt ook de sectie “Volg uw bestelling hieronder 👇” op deze pagina gebruiken.
⏳ Hoe lang duurt de voorbereiding?
Vanwege de hoge vraag kan de voorbereiding enkele dagen langer duren. Wij waarderen uw geduld terwijl wij de hoogste kwaliteit waarborgen.